• 23-09-2010, 01:09:45
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar bazı üyelerimiz swf ekliyorlar foruma (www.asitesi.com/klasör/isim.swf şeklinde) bunu oynatamıyoruz konularda bunun eklentisi varmı bildiğiniz?
  • 23-09-2010, 01:56:01
    #2
    Başlık :flash

    BB Code Tag :flash

    Eklenen vB Kodu

    <center><p align="center"><object><object classid="clsid27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000" codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=6,0,29,0">
      <param name="movie" value="">
      <param name="quality" value="high">
      <embed src="{param}" quality="high" width="550" height="412" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" type="application/x-shockwave-flash"></embed>
    </object>
    </p></center>
    Örnek :[flash](your flash file URL)[/flash]

    Açıklama :siz istediginizi yazin.

    Tuş Grafiği :http://www.black-scripts.com/viscach...ages/flash.gif

    Deneyin.
  • 23-09-2010, 02:19:26
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Eyvallah sağolasın replicem
    kdeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başlık :flash

    BB Code Tag :flash

    Eklenen vB Kodu

    <center><p align="center"><object><object classid="clsid27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000" codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=6,0,29,0">
      <param name="movie" value="">
      <param name="quality" value="high">
      <embed src="{param}" quality="high" width="550" height="412" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" type="application/x-shockwave-flash"></embed>
    </object>
    </p></center>
    Örnek :[flash](your flash file URL)[/flash]

    Açıklama :siz istediginizi yazin.

    Tuş Grafiği :http://www.black-scripts.com/viscach...ages/flash.gif

    Deneyin.
  • 23-09-2010, 02:53:40
    #4
    JerusaLem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eyvallah sağolasın replicem
    hani nerde
  • 24-09-2010, 12:00:16
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhabalar,flash kodunu şu şekilde nasıl uygulayabiliriz?
    [flash=600x450]

    Eski sistemimde kullanmış olduğum kod'da bu şekilde flash videoları boyutlandırlabiliyordu,fakat vbulletinde çalışmadı,yardımcı olursanız sevinirim.
  • 24-09-2010, 12:36:44
    #6
    Alıntı
    width="550" height="412"
    BB kodunu eklerken buradaki değişkenlerden değiştirebilirsin.
  • 24-09-2010, 13:06:04
    #7
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    BB kodunu eklerken buradaki değişkenlerden değiştirebilirsin.
    Anlıyorum fakat değişkeni değiştirmek o şekilde açılmış olan konulara faydası olmıyacak,Üyeler kendi çapında boyutlandırmış konuları ve flash kodunu çeşitli boyutlandırmalarda açılmış,Bb kodlar örnekde verdiğim gibidir.

    [flash=600x450]swf linki[/flash]
    [flash=600x600]swf linki[/flash]
    [flash=800x800]swf linki[/flash]

    Bu şekilde açılmış olan konuları( çeşitli boyutlarda boyutlandırılmış) olan swf leri nasıl ve hangi uygun flash bb kodunla görüntülyebilirim?

    Teşekkürler.
  • 24-09-2010, 18:18:08
    #8
    Kendileri boyuntlandirmissa onu degistiremesiniz ama artik acilacaklarin boyutlarini ordan belirliyorsunuz.