Merhabalar,flash kodunu şu şekilde nasıl uygulayabiliriz?
[flash=600x450]

Eski sistemimde kullanmış olduğum kod'da bu şekilde flash videoları boyutlandırlabiliyordu,fakat vbulletinde çalışmadı,yardımcı olursanız sevinirim.