• 19-09-2010, 01:28:52
    #1
    Arkadaşlar mesajları rapor ederken iki rapor arasında 60 sn. beklemek gerekiyor bu süreyi kısaltma şansımız varmı acaba?
  • 19-09-2010, 03:05:35
    #2
    soruyu tam anlayamadım iki mesaj yazma arasındaki süreyi mi kısaltmak istiyorsunuz?
  • 19-09-2010, 03:08:02
    #3
    admincp>vbulletin seçenekleri>Mesaj Yollama ve Düzenleme Seçenekleri>İletiler arası mininmum zaman
    oradaki zamanı kafana göre ayarlayabilirsin
  • 19-09-2010, 03:11:49
    #4
    mesaj yazma süresi değil mesajı şikayet ediyoruz ya
  • 19-09-2010, 03:29:04
    #5
    Dediğiniz süreyi nereden kısaltacağınızı doğrusu bulamadım.

    çalışmadığım yerden geldi soru
  • 19-09-2010, 14:26:03
    #6
    hadi ya yokmu bilen bunu
  • 25-09-2010, 12:54:23
    #7
    bi kere daha güncelleyelim bunu belki bilen vardır