Raporlama Süresi - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Raporlama Süresi
6
●
451
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
vBulletin
Raporlama Süresi
19-09-2010, 01:28:52
#1
TrusTy
Arkadaşlar mesajları rapor ederken iki rapor arasında 60 sn. beklemek gerekiyor bu süreyi kısaltma şansımız varmı acaba?
19-09-2010, 03:05:35
#2
S.SAGLAM
soruyu tam anlayamadım iki mesaj yazma arasındaki süreyi mi kısaltmak istiyorsunuz?
19-09-2010, 03:08:02
#3
tuzlatuning
admincp>vbulletin seçenekleri>
Mesaj Yollama ve Düzenleme Seçenekleri>
İletiler arası mininmum zaman
oradaki zamanı kafana göre ayarlayabilirsin
19-09-2010, 03:11:49
#4
TrusTy
mesaj yazma süresi değil mesajı şikayet ediyoruz ya
19-09-2010, 03:29:04
#5
S.SAGLAM
Dediğiniz süreyi nereden kısaltacağınızı doğrusu bulamadım.
çalışmadığım yerden geldi soru
19-09-2010, 14:26:03
#6
TrusTy
hadi ya
yokmu bilen bunu
25-09-2010, 12:54:23
#7
TrusTy
bi kere daha güncelleyelim bunu belki bilen vardır
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler