• 16-09-2010, 20:26:05
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    arkadaşlar siteme arkadaştan aldığım db yi yükledim linkler db si alınan siteye yönleniyo. Admin girişi yapamıyorum. Bilen biri aydınlatırsa beni sevinirim
  • 16-09-2010, 22:50:51
    #2
    db de eski stenin linkini arama yap kendı sıtenle buldugun yerlerı degıstır.

    yapamazssan pm at yardımcı olurum.
  • 16-09-2010, 23:22:26
    #3
    hocam onu denedim ama olmuyor. yeniden eski haline geliyor
  • 17-09-2010, 15:39:12
    #4
    Üyeliği durduruldu
    upgrade yap, kurulumdan sonra index'e girdiğinde yine oraya yönlenir hiç panik yapma url nin sonuna /admincp ekle ve vbulletin seçeneklerinden site/url ayarlarından düzelt...


    ha niye upgrade yaptık? sorun olmaması için
  • 18-09-2010, 02:33:15
    #5
    Benimde benzer sorunum var. Yedeği vb dosyaları başka klasördeyken almışız. Şimdi arkadaş yedeği kurmuş (tar.gz full yedek) o klasörden dosyaları ana klasöre atmış.Siteye girebiliyoruz ama mesela bannere tıklayınca o site.com/klasörismi şeklinde çıkıyor. Ayarlardan bkatım bulamadım.
  • 18-09-2010, 14:16:17
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Admincp>>Vbulletin seçenekleri>>Site ismi / URL / iletişim yolları