Benimde benzer sorunum var. Yedeği vb dosyaları başka klasördeyken almışız. Şimdi arkadaş yedeği kurmuş (tar.gz full yedek) o klasörden dosyaları ana klasöre atmış.Siteye girebiliyoruz ama mesela bannere tıklayınca o site.com/klasörismi şeklinde çıkıyor. Ayarlardan bkatım bulamadım.