• 16-09-2010, 12:28:22
    #1
    Elimde bir vbulletin sitemin tar.gz yedeği var.Bu yedeği hosta atıp hostcuya söylsem kurabilir dimi?Yada ben kendim kurabilirmiyim?
  • 16-09-2010, 12:29:45
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Chile_Mix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elimde bir vbulletin sitemin tar.gz yedeği var.Bu yedeği hosta atıp hostcuya söylsem kurabilir dimi?Yada ben kendim kurabilirmiyim?
    büyük ihtimalle cpanelden alınan bir yedektir o. cpanel üzerinden kendin de yükleyebilirsin.
  • 16-09-2010, 12:31:08
    #3
    Evet cpanelden full backup yapıp indirmiştim.
  • 16-09-2010, 12:32:21
    #4
    Chile_Mix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet cpanelden full backup yapıp indirmiştim.
    Aynı şekilde backups bölümünden içeri aktarabilirsin o yedeği kendin.
  • 18-09-2010, 11:18:51
    #5
    Kurduk ama şimdide başka bir sorunumuz var.Logolara falan tıklayınca siteadı.com/yokkalaso/index.php (eski kurulu olduğu dizin) burraya gidiyor.
    Bunu nasıl yapabiliriz.Ayarlarda yok.
  • 18-09-2010, 14:43:23
    #6
    profilimden ekle msnimi bi bakayım
  • 18-09-2010, 14:47:45
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Yer sağlayıcınıza söyleyin.

    ./root/home dizini altına atın

    veya herhangi bir ftp nin public_html dizinine atarak

    ssh den wget siteyedekismi.tar.gz komutu ile çağırın

    Sonra WHM panelinden Main >> Backup >> Restore a Full Backup/cpmove file menüsünden kullanıcı adını yazarak sorunsuz yükleyebilirsiniz.