Chile_Mix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elimde bir vbulletin sitemin tar.gz yedeği var.Bu yedeği hosta atıp hostcuya söylsem kurabilir dimi?Yada ben kendim kurabilirmiyim?
büyük ihtimalle cpanelden alınan bir yedektir o. cpanel üzerinden kendin de yükleyebilirsin.