• 28-08-2010, 18:54:26
    #1
    Forumda her üyenin mesaj sayısı, konu sayısı, cinsiyeti vs. porsbitinde görünüyor..
    Peki herhangi normal bir üyenin bu bilgilerini gizleme imkanımız var mı posbitinde?..
  • 28-08-2010, 21:24:27
    #2
    Üyeliği durduruldu
    https://www.r10.net/vbulletin/169372-...ditionals.html

    buradaki kodlardan faydalanarak istediğinizi yapabilirsiniz
  • 28-08-2010, 22:38:19
    #3
    okyanus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/vbulletin/169372-...ditionals.html

    buradaki kodlardan faydalanarak istediğinizi yapabilirsiniz
    açıkçası bunlardan hangisini nerde kullanacam anlamadım.. Ben tek bir üye için değişiklik yapacam bir grup için değil..
  • 28-08-2010, 22:39:12
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    orda üye id'si için gerekli bilgi var yapılabilir..
  • 29-08-2010, 03:47:56
    #5
    Üyeliği durduruldu
    <if condition="$bbuserinfo['userid'] != burayaüyeidsi"> Konular: $post[threads] </if>
    gibi
  • 29-08-2010, 09:10:43
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    okyanus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    <if condition="$bbuserinfo['userid'] != burayaüyeidsi"> Konular: $post[threads] </if>
    gibi

    koyduğunuz kod vereceğiniz üyelik id'si dışındaki idlerde çalıştırır.

    doğru kod;
    <if condition="$bbuserinfo['userid'] == 2"> Eğer bu kullanıcının idsi 2 ise buraki kodları çalıştır </if>
  • 29-08-2010, 18:46:09
    #7
    Üyeliği durduruldu
    ben de düzeltmeye gelmiştim düzeltmişler benden önce
  • 30-08-2010, 00:05:29
    #8
    okyanus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben de düzeltmeye gelmiştim düzeltmişler benden önce
    By_Makinist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    koyduğunuz kod vereceğiniz üyelik id'si dışındaki idlerde çalıştırır.

    doğru kod;
    <if condition="$bbuserinfo['userid'] == 2"> Eğer bu kullanıcının idsi 2 ise buraki kodları çalıştır </if>
    sağulun beyler ama kodu nereye koymam gerek şu kodu id 1222 yegöre ayarlar mısız..
    "Eğer bu kullanıcının idsi 2 ise buraki kodları çalıştır" bu yazı ne demek istiyor..
  • 30-08-2010, 00:30:49
    #9
    <if condition="$bbuserinfo['userid'] == 1222">BURAYA ÇALIŞTIRMAK İSTEDİĞİN KODU YAZINIZ</if> demek istemiş (: