ben de düzeltmeye gelmiştim düzeltmişler benden önce
koyduğunuz kod vereceğiniz üyelik id'si dışındaki idlerde çalıştırır.
doğru kod;
<if condition="$bbuserinfo['userid'] == 2"> Eğer bu kullanıcının idsi 2 ise buraki kodları çalıştır </if>
sağulun beyler ama kodu nereye koymam gerek şu kodu id 1222 yegöre ayarlar mısız..
"Eğer bu kullanıcının idsi 2 ise buraki kodları çalıştır" bu yazı ne demek istiyor..