• 12-07-2010, 00:31:55
    #1
    sitede 500 mesajı geçenler yeni bir gruba optomatik olarak geçiş yapıp özel üye oluyorlar,
    yapmak istediğim postbitte bunu göstermek,


    <if condition="$bbuserinfo[usergroupid] == 9">
    Özel Üye
    </if>

    bunu denedım ancak bu şekilde sadece 9 nolu grupdakiler goruyor ,
    benım ıstedığım 9 nolu gruptakılerın altında bu yazı çıksın Conditionals kodlarını ınceledım ancak istediğime benzer bir kod bulamadım bazı forumlarda görüyorum kodu bilen var mı
  • 12-07-2010, 22:28:12
    #2
    Üyeliği durduruldu
    sanırım üye terfilerinden olması lazım