sitede 500 mesajı geçenler yeni bir gruba optomatik olarak geçiş yapıp özel üye oluyorlar,
yapmak istediğim postbitte bunu göstermek,


<if condition="$bbuserinfo[usergroupid] == 9">
Özel Üye
</if>

bunu denedım ancak bu şekilde sadece 9 nolu grupdakiler goruyor ,
benım ıstedığım 9 nolu gruptakılerın altında bu yazı çıksın Conditionals kodlarını ınceledım ancak istediğime benzer bir kod bulamadım bazı forumlarda görüyorum kodu bilen var mı