her zaman vbulletın panelden yedek alırım genelde phpmyadmınden alınan pek ıyı olmuyor sorun çıkabılıyor,
bugun yedek almaya çalışıyorum ancak yedeğım 3 gb olmasına rağmen 300 mb ye gelınce bıtıyor, server path yolu ıledenedım yanı panelden dırekt ftpye kaydetmesını moderator tablosuna gelınce ydek takılıyor nedense,
butun tabloları optmıze etım denedım yınede olmuyor moderator tablosuna kadar yedek alabılıyorum bu sorunnu nasıl aşarız acaba ?
yedek alırken sorun
12
●1.077
- 20-07-2007, 12:59:09yanlış biliyorsun admincp yedeğine hiç bir zaman güvenme alınan 10 yedeğin 8 i bozuk çıkar phpmyadmin bile öneremiyorum bu kadar büyük bir yedeğe ssh en garanti ve hızlı yolu ayrıca admin panelden aldığın yedeğin 300 mb a kadar gelmesi bile mucize server limitlerinden ayarlanmıştır o belirli limiti geçince izin vermez server işlemin devamına tek önerim ssh
- 20-07-2007, 14:10:242.mesajdaki arkadaşdakinin dediği gibi phpmyadminden tablo tablo al ve tüm tablolar bittikten sonra import ederken sorun çıkmaması adına tüm tabloları birde parça parça drop table olarak al sorun çıkmayacaktır
.
Tüm sql halinde alınan yedeklerin çoğunda hatalar olabiliyo. - 20-07-2007, 20:31:42MisafirBu şekilde yanlış bilgi verdiğini biliyormusun ? Asıl en iyi yedek admincp yedeğidir. Eğer SSH ile geri yüklicek ise SSHden alsın yedeğini. PhpMyAdmin'den alınan yedeklerin %70'in karakter sorunu yaratabiliyor çünkü tam yedek almıyor.Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-07-2007, 21:37:31Vpanel kullanıyorsan Host İzin Veriyorda tabii Backup olayı var ordan almanı tavsiye ederim çok yararlı ve sağlam
olmadı phpadminden al oda mı olmadı
mysqldumper kullanmalısın - 20-07-2007, 21:50:31ilk defa senden duyuyorum admincp den alınan yedeğin hiç bir zaman sorun yaratmadığınıDeadLy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ayrıca admincpden alınan yedek şurdan yüklenir sshden alınan yedek burdan yüklenir diye bişi yoktur
O hatalı alıyorsa admin paneli daha hatalı alır.
.