her zaman vbulletın panelden yedek alırım genelde phpmyadmınden alınan pek ıyı olmuyor sorun çıkabılıyor,
bugun yedek almaya çalışıyorum ancak yedeğım 3 gb olmasına rağmen 300 mb ye gelınce bıtıyor, server path yolu ıledenedım yanı panelden dırekt ftpye kaydetmesını moderator tablosuna gelınce ydek takılıyor nedense,
butun tabloları optmıze etım denedım yınede olmuyor moderator tablosuna kadar yedek alabılıyorum bu sorunnu nasıl aşarız acaba ?