Vbulletin lisans ile ilgili - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Vbulletin lisans ile ilgili
11
●
1.748
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
vBulletin
Vbulletin lisans ile ilgili
1
2
07-02-2008, 20:53:25
#10
KR@LKSK
akmaster_91 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
arkadaşta lisanslı dosyalar varsa satacağına bedavaya versin
Sonra lisansı iptal olsun
07-02-2008, 20:58:35
#11
akmaster_91
e 100 dolara satmasını biliyor o zaman iptal olmucak mı
07-02-2008, 21:34:14
#12
KR@LKSK
akmaster_91 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
e 100 dolara satmasını biliyor o zaman iptal olmucak mı
Her lisansı 1 kişi kullanabilir. Dosyaları dağıtınca kaç kişi kullanacak?
Güzel kardeşim sne biraz forumu gez dolaş bişeyler öğren bence...
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler