Konu
Vbulletin lisans ile ilgili
07-02-2008, 21:34:14
#12
KR@LKSK
akmaster_91 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
e 100 dolara satmasını biliyor o zaman iptal olmucak mı
Her lisansı 1 kişi kullanabilir. Dosyaları dağıtınca kaç kişi kullanacak?
Güzel kardeşim sne biraz forumu gez dolaş bişeyler öğren bence...