Arkadaşlar vBulletin bir forumum var. Burada üyeler ve adminler olarak son günlerde avatar yüklerken hep boyutu çok büyük oluyor. Üye gruplarındaki ayarlamalara baktım. Panelden yüklerken ön görülen boyuta getirdim / getirmedim her türlü işlemi yaptım fakat yinede sorun devam ediyor.
Önerisi olan var mı ? Ya da buna çözüm var mı arkadaşlar ?
Sürüm :
3.8.5
Caps :