• 27-06-2010, 18:45:18
    #1
    Arkadaşlar vBulletin bir forumum var. Burada üyeler ve adminler olarak son günlerde avatar yüklerken hep boyutu çok büyük oluyor. Üye gruplarındaki ayarlamalara baktım. Panelden yüklerken ön görülen boyuta getirdim / getirmedim her türlü işlemi yaptım fakat yinede sorun devam ediyor.

    Önerisi olan var mı ? Ya da buna çözüm var mı arkadaşlar ?

    Sürüm : 3.8.5

    Caps :

  • 27-06-2010, 19:05:41
    #2
    sayaçları güncelleyin.
  • 27-06-2010, 19:09:11
    #3
    Hocam sayaçları güncelledik fakat yine olmadı. Cevabınız için teşekkürler.
  • 28-06-2010, 10:52:58
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Nekadar boyut getirsenizde admin & mod paneline girmesine izni olan guruplar istedikleri boyutta avatar yükleyebilir.

    Ama eğer üyeler için diyorsanız Üye Gurubundan avatar boyutlarını düzenleyin ve sayaçları güncelle bölümünden Avatar boyutlarını Tekrar inşaa edin butonuna tıkla.