Arkadaşlar vBulletin bir forumum var. Burada üyeler ve adminler olarak son günlerde avatar yüklerken hep boyutu çok büyük oluyor. Üye gruplarındaki ayarlamalara baktım. Panelden yüklerken ön görülen boyuta getirdim / getirmedim her türlü işlemi yaptım fakat yinede sorun devam ediyor.

Önerisi olan var mı ? Ya da buna çözüm var mı arkadaşlar ?

Sürüm : 3.8.5

Caps :