• 04-03-2008, 01:08:46
    #46
    Üyeliği durduruldu
    1-2-3 mesajlarda cıksın istiyorum ve bu kodu kullanıyorum ancak 1. 2. ve 3. mesajlarda cıkarmak için sayılar arasına ne koyuyoruz? virgül ve tire yemiyor. template hata veriyor.
    <if condition="$post[postcount] % $vboptions[maxposts] == 1">
  • 05-03-2008, 05:46:08
    #47
    Üyeliği durduruldu
    DarkRhyme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1-2-3 mesajlarda cıksın istiyorum ve bu kodu kullanıyorum ancak 1. 2. ve 3. mesajlarda cıkarmak için sayılar arasına ne koyuyoruz? virgül ve tire yemiyor. template hata veriyor.
    <if condition="$post[postcount] % $vboptions[maxposts] == 1">
    Denemedim fakat bunu;

    <if condition="$post[postcount] % $vboptions[maxposts] == 1">
    <if condition="$post[postcount] % $vboptions[maxposts] == 2">
    <if condition="$post[postcount] % $vboptions[maxposts] == 3">

    diye denermisin.


    edit: </if> eklemeyi unutma =)
  • 06-03-2008, 16:57:31
    #48
    Üyeliği durduruldu
    ReGuaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Denemedim fakat bunu;

    <if condition="$post[postcount] % $vboptions[maxposts] == 1">
    <if condition="$post[postcount] % $vboptions[maxposts] == 2">
    <if condition="$post[postcount] % $vboptions[maxposts] == 3">

    diye denermisin.


    edit: </if> eklemeyi unutma =)
    şuanlık öyle yapıyorum ama mesajlarda boşluk oluşuyor 3 satır. bunu önlemek için sormuştum. daha önceden görmüştüm bir yerlerde ama bulamadım
  • 08-03-2008, 19:30:17
    #49
    teşekurler dostum
  • 11-04-2008, 00:53:53
    #50
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşım anlatım süper çok tşk ediyorum
  • 28-04-2008, 06:26:14
    #51
    teşekkürler adsense kabul edince deniyeceğim bunu
  • 30-04-2008, 21:15:02
    #52
    reklamları mesajın üstüne koymak için;
    <!-- message -->
            <div id="post_message_$post[postid]">$post[message]</div>
            <!-- / message -->
    üstüne;

    <if condition="(($post[postcount]==1) or ($post[islastshown] and !$GLOBALS['vbulletin']->GPC['ajax']))">
    adsense kodunuz
    </if>
    ekleyin denedim olumlu sonuc
  • 02-05-2008, 16:25:25
    #53
    Üyeliği durduruldu
    Saol
  • 05-05-2008, 16:13:31
    #54
    teşekürler