Denemedim fakat bunu;
<if condition="$post[postcount] % $vboptions[maxposts] == 1">
<if condition="$post[postcount] % $vboptions[maxposts] == 2">
<if condition="$post[postcount] % $vboptions[maxposts] == 3">
diye denermisin.
edit: </if> eklemeyi unutma =)
şuanlık öyle yapıyorum ama mesajlarda boşluk oluşuyor 3 satır. bunu önlemek için sormuştum. daha önceden görmüştüm bir yerlerde ama bulamadım