reklamları mesajın üstüne koymak için;
<!-- message -->
        <div id="post_message_$post[postid]">$post[message]</div>
        <!-- / message -->
üstüne;

<if condition="(($post[postcount]==1) or ($post[islastshown] and !$GLOBALS['vbulletin']->GPC['ajax']))">
adsense kodunuz
</if>
ekleyin denedim olumlu sonuc