• 07-06-2010, 11:06:41
    #1
    Merhaba, otomatik etiketleme seçeneğini bulamadım panelimde.Yardımcı olabilecek bir arkadaş var mı ?
    Açtığım konuların altta tag'ları gözükmüyor...
    Hazır sormuşken birşey daha Siteme youtubeden video ekleyeceğim,normal forumlarda youtube seçeneği olur linki [MEDIA][/MEDIA] buraya yazarız.
    Youtube'yi nasıl ekleyeceğim konu açma butonuna?
  • 07-06-2010, 15:13:24
    #2
    Üyeliği durduruldu
    1) otomatik etiketleme eklenti ile oluyor ben 8 ay kullandım bi faydasını görmedim bosu bosuna db yi kasma derim.

    2) http://www.main-board.eu/vbulletin-g...ode-3-8-x.html
  • 07-06-2010, 16:31:12
    #3
    MikhaiLBeLicoff adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1) otomatik etiketleme eklenti ile oluyor ben 8 ay kullandım bi faydasını görmedim bosu bosuna db yi kasma derim.

    2) http://www.main-board.eu/vbulletin-g...ode-3-8-x.html
    tamam teşekkürler.
    Şurada Türkçeleştirme işlemi anlatılmış, buradaki dosyayı nereye atacağım forumda ?
  • 09-06-2010, 01:37:56
    #4
    Arkadaşlar konuyu güncelliyorum.Hala açamadım otomatik etiketlemeyi
  • 12-06-2010, 16:39:19
    #5
    banada lazım vlla