MikhaiLBeLicoff adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1) otomatik etiketleme eklenti ile oluyor ben 8 ay kullandım bi faydasını görmedim bosu bosuna db yi kasma derim.

2) http://www.main-board.eu/vbulletin-g...ode-3-8-x.html
tamam teşekkürler.
Şurada Türkçeleştirme işlemi anlatılmış, buradaki dosyayı nereye atacağım forumda ?