• 02-06-2010, 02:50:04
    #1
    Arkadaşlar vbulletin forum kurdum 4.0.2 suite ama hiç anlamıyorum.. Hostçumdan rica ettim kurdu. fakat Türkçe'leştirilmiyor dedi bazı bölümler.. Sizler belki bana yardımcı olabilirsiniz.. vede black tema arıyorum veya gri mümkünse yardımcı olursanız çok sevinirim.. özellikle portalı Türkçe'leştiremiyorum.

  • 02-06-2010, 10:10:24
    #2
    Admin cp->dil ve cümleler->cümlelerde ara;
    Kelimeyi arayın 3 radyo butonlu seçenek olucak 3. olanı işaretleyin.
    Bu kadar.
  • 02-06-2010, 15:38:16
    #3
    dostum tşkler cvp için 3 radyo butonlu seçenek ne demek anlamadım maalesef.. pek bilmiyorum vbulletin.. ama arattım cümlelerde ara deyip Sections diye aratım mesela onu değiştirmek için böle oldu..

  • 02-06-2010, 15:43:28
    #4
    Sections yazanı Bölümler diye değiştirin.
  • 02-06-2010, 16:56:07
    #5
    yess süpersin dostum tşkler peki bu 4.0.2 black tema yı nereden bulabilirim? buldum ama 4.0.3 oda uyumsuz hatası verdi..