Arkadaşlar vbulletin forum kurdum 4.0.2 suite ama hiç anlamıyorum.. Hostçumdan rica ettim kurdu. fakat Türkçe'leştirilmiyor dedi bazı bölümler.. Sizler belki bana yardımcı olabilirsiniz.. vede black tema arıyorum veya gri mümkünse yardımcı olursanız çok sevinirim.. özellikle portalı Türkçe'leştiremiyorum.