• 17-05-2010, 22:20:35
    #1
    Arkadaşlar neden oldu bilmiyorum ama mesaj yazarken beyaz sayfa çıkıyor web sayfası dönüyor ama hiçbiryere gitmiyor öyle kalıyor sonra bende geri geri yapıyorum ana sayfaya geliyorum bakıyorum mesajı atmış..

    www.sagorap.net

    örnek olarak mesaj atabilirsiniz. nasıl düzeltirim bu durumu?
  • 18-05-2010, 01:30:39
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aynı sorunu bende yaşadım, Otomatik tag ekleme eklentisini kurduktan sonra yaşadım sorunu, eklentiyi kaldırdıktan sonrada düzeldi, sende son eklediğin eklentileri kontrol et bence.
  • 18-05-2010, 11:01:52
    #3
    Sorun yok hallettin sanırım ?
  • 18-05-2010, 11:09:19
    #4
    Üyeliği durduruldu
    virüs bulaşmış... silmen gerekiyor..
  • 18-05-2010, 11:46:39
    #5
    kacmazm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    virüs bulaşmış... silmen gerekiyor..
    Virüsle alakalı bir durum değil.Eklentiyle alakalı ben biraz önce yazdım herhangi sorun yok
  • 18-05-2010, 17:29:09
    #6
    evet kendiliğinden düzelmiş ama bu seferde ajax istatislikteki konular falan görünmüyo.
  • 18-05-2010, 17:46:12
    #7
    forumdestek[AJAX]

    Bu işini görür sanırım.
  • 18-05-2010, 23:45:20
    #8
    off ya acil desteğe ihtiyacım var site berbat oldu çok acaip sorunlar var cidden. ajaxlar çalışmıyor. konu açarkenki butonlara tıklanmıyor resim olarak görünüyor sadece. admin panelinde sekmelere tıklıyorum açılmıyor. hepsini aç deyince açılıyor sadece. sonra ürün yönetiminde bir ürünü sile basıyorum silmiyor düzenlemiyor çok kötü ya
  • 19-05-2010, 00:01:08
    #9
    Config'den eklentileri yok etme olayı işinizi görür. Yapamam derseniz, dönüş yapın, düzeltiriz.