off ya acil desteğe ihtiyacım var site berbat oldu çok acaip sorunlar var cidden. ajaxlar çalışmıyor. konu açarkenki butonlara tıklanmıyor resim olarak görünüyor sadece. admin panelinde sekmelere tıklıyorum açılmıyor. hepsini aç deyince açılıyor sadece. sonra ürün yönetiminde bir ürünü sile basıyorum silmiyor düzenlemiyor çok kötü ya