• 24-04-2010, 15:06:32
    #1
    Vbulletinden email yollamak istiyorum. Fakat yolladığımda sitem hata veriyor ve saha sonra giremiyorum. Host sahibimle konuşuyorum o düzelttikten sonra giriyorum.

    Hostumda toplu email yollamanın yasak olduğunu söyledi. 100 er 100 er yollayınca sorun olmaz dedi.

    admincp> Üyelere email yolla 'dan "Bir defada kaç adet E-Mail gönderilsin" yazan yeri 100 yaparasam acaba yine eskisi gibi hata alır mıyım. Yardımlarınızı bekliyorum. Şimdiden teşekkürler..

    Selametle...
  • 24-04-2010, 16:16:49
    #2
    ne gibi hata veriyor gönderince
  • 24-04-2010, 16:27:56
    #3
    Üyeliği durduruldu
    install dosyasını anadizine atın ve admincp içine kurulumda gelen tools.php dosyasını atıp calıştırın ve ayarları sıfırlayıp tabloları repear yapın düzelir.
  • 24-04-2010, 20:23:39
    #4
    Kadirli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne gibi hata veriyor gönderince
    AKServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    install dosyasını anadizine atın ve admincp içine kurulumda gelen tools.php dosyasını atıp calıştırın ve ayarları sıfırlayıp tabloları repear yapın düzelir.
    Arkadaşlar host sahibi diyor ki bir seferde çok kişiye email yollamak yasak.

    Mesajda yazdığım yöntem olur mu acaba?
  • 25-04-2010, 18:05:03
    #5
    Yardım edebilecek yok mu?
  • 25-04-2010, 18:12:16
    #6
    hostun kaç zamanda kaç maile izin veriyorsa tek seferde gödnerilecek maili adedini yaz. Yine aynı yerden üye id sine göre gönder mailleri.
  • 25-04-2010, 18:28:14
    #7
    Tamam Kardeş. Deniyorum