Vbulletinden email yollamak istiyorum. Fakat yolladığımda sitem hata veriyor ve saha sonra giremiyorum. Host sahibimle konuşuyorum o düzelttikten sonra giriyorum.
Hostumda toplu email yollamanın yasak olduğunu söyledi. 100 er 100 er yollayınca sorun olmaz dedi.
admincp> Üyelere email yolla 'dan "Bir defada kaç adet E-Mail gönderilsin" yazan yeri 100 yaparasam acaba yine eskisi gibi hata alır mıyım. Yardımlarınızı bekliyorum. Şimdiden teşekkürler..
Selametle...
Vbulletin Email Yollamak [yardım]
6
●463
- 24-04-2010, 20:23:39Kadirli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleArkadaşlar host sahibi diyor ki bir seferde çok kişiye email yollamak yasak.AKServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mesajda yazdığım yöntem olur mu acaba?