Vbulletinden email yollamak istiyorum. Fakat yolladığımda sitem hata veriyor ve saha sonra giremiyorum. Host sahibimle konuşuyorum o düzelttikten sonra giriyorum.

Hostumda toplu email yollamanın yasak olduğunu söyledi. 100 er 100 er yollayınca sorun olmaz dedi.

admincp> Üyelere email yolla 'dan "Bir defada kaç adet E-Mail gönderilsin" yazan yeri 100 yaparasam acaba yine eskisi gibi hata alır mıyım. Yardımlarınızı bekliyorum. Şimdiden teşekkürler..

Selametle...