Localhosta vb kurdum. Yedek database yükledim. Ben localhosta kurmuş olduğum Vbulletinden üyelere nasıl mail yollayabilirim.
Üyelere email yolla deyince yollamıyor. Yardımlarınızı bekliyorum.
LocalHostaki Vbulletinden Mail Yollamak [Yardım]
4
●286
- 06-04-2010, 18:10:44Onlar hakkında fazla bir bilgim yok. Ama bi araştırayım.Togebi33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-04-2010, 17:32:13Smtp ile göndermeyi denedim. 1 kaç kişiye gönderiyorum. Fakat çoklu yollayınca "gmail" diğer mail adreslerine yollamıyor. Gmail dışında nasıl çoklu email yollayabilirim.Togebi33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle