• 06-04-2010, 16:48:57
    #1
    Localhosta vb kurdum. Yedek database yükledim. Ben localhosta kurmuş olduğum Vbulletinden üyelere nasıl mail yollayabilirim.
    Üyelere email yolla deyince yollamıyor. Yardımlarınızı bekliyorum.
  • 06-04-2010, 17:20:38
    #2
    smtp ile göndermeyi dene
  • 06-04-2010, 18:10:44
    #3
    Togebi33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    smtp ile göndermeyi dene
    Onlar hakkında fazla bir bilgim yok. Ama bi araştırayım.
  • 06-04-2010, 19:06:51
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Localhostda mail server yok gönderemezsiniz.
  • 07-04-2010, 17:32:13
    #5
    Togebi33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    smtp ile göndermeyi dene
    Smtp ile göndermeyi denedim. 1 kaç kişiye gönderiyorum. Fakat çoklu yollayınca "gmail" diğer mail adreslerine yollamıyor. Gmail dışında nasıl çoklu email yollayabilirim.