Localhosta vb kurdum. Yedek database yükledim. Ben localhosta kurmuş olduğum Vbulletinden üyelere nasıl mail yollayabilirim.
Üyelere email yolla deyince yollamıyor. Yardımlarınızı bekliyorum.