• 05-04-2010, 20:15:16
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    MnT - vBulletin 4.0 Google Anahtar Kelime Kaydedici

    Bu eklenti şuan 3.x sürümü için pek çok sitede mevcut. Ama 4.0 sürümü için baya talep olunca msn den yazıp sınırlı sayıda kişiye satmaya karar verdim.

    Peki bu eklenti nedir, ne işe yarar?
    Google arama motorundan sitenize geldiğiyi arama kelimesini alır, geldiği konu id sini ve geldiği konunu olduğu forum id sini alır ve kayıt eder. Daha sonrada geldiği konuda o kelimeyi listeler ve o kelimenin hitini kayıt eder. Konu içinde de hiti yüksek olandan düşüğe doğru 25 anahtar kelime gösterir ve en çok hit alan anahtar kelimeniz o konuda ön planda olur.

    Özellikleri:

    • Anasayfada 50 popüler etiket uygulaması yapılacaktır. En çok hit almış kelime değişik font ile ve büyük yazılır. Kontrol kısmı Admincp'dedir.
    • Konularda (Showthread Bölümü) ve Forum bölümünde (Forumdisplay) etiket çöplüğü olmaması için 25 kelime limiti getirilmiştir ve admincp den kontrol özelliği mevcuttur.
    • Admincp de sol menüye ulaşım kolaylığı açısından da Cpnav menü eklenmiştir.
    • Db şişmelerini önlemek v.s amaçlı eklentiye bakım kısmı eklenmiştir. Buradan eklenti veritabanı tablolarını tamir ve optimize edebilirsiniz.
    • Eklentide arama,kelime ekleme, İstenmeyen kelimeleri filtreleme (Konularda Göstermeme) ve tabiki kayıtlı kelimeleri detaylarıyla listeleme özelliği mevcuttur.
    • Hit ayıklama özelliği eklenmiştir. İstediğiniz anahtar kelimeyi konuda üst sıralarda gösterebilmeniz için.
    • Listeleme kısmında sayfalama özelliği mevcuttur.


    NOT: Bensiz arkadaşlarında düzenleme yapabilmesi için kendilerine göre, şuan için kodlar şifrelenmemiştir. Aslında Serial uygulaması yapılıcaktı şuan için vazgeçtim ama dağıtma gibi bi durum olursa yeni sürüm çıkınca kodlar şifrelenecektir.


    Eklenti güncellenebilir, güncellendiğinde de ücretsiz müşterilerimiz yeni özelliklerden yararlanabilir.

    İletişim: P.M

    Eklenti fiyatı : 100 TL

    Ödeme Türü: Havale ve EFT olarak ödeme alıyoruz. EFT yapılırsa para hesaba geçince eklenti teslim edilir..

    EKLENTİ RESİMLERİ:

    [1] - [2] - [3] - [4] - [5] - [6] - [7]

    NOT: 3. serisi içinde mevcuttur. 3 için almak isteyenlere satabilirim, 4 e geçince ücretsiz 4 ü kullanabilirler.

    NOT: Baltalamak isteyen arkadaşlar olursa ki çıkar eminim, p.m atsınlar. Burdan elde ediceğim geliri çok sevdiğim bir kişiye ameliyat parası olarak vericem.
  • 05-04-2010, 20:20:21
    #2
    Üyeliği durduruldu
    işe yarar güzel birşey hayırlı satışlar.
  • 05-04-2010, 20:27:53
    #3
    Yine Montrey yine harika bir eklenti! Bu eklentinide aldim,super calisiyor! Ellerine saglik!
  • 05-04-2010, 20:37:45
    #4
    Hayırlı İşler Olsun Umut Dostum. 'Lord Montrey' Söze Ne Hacet.
  • 05-04-2010, 20:43:17
    #5
    Eklentinin işlevi güzel , bu günlerde hiti düşenlere destek olacak bir eklenti . En yakın zamanda alacam umut kaçar mı bu eklenti
  • 05-04-2010, 20:53:42
    #6
    vbulletin için en gerekli eklentilerden bir tanesi
  • 05-04-2010, 21:01:15
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu Arada Capstaki Site Benim Site

    Harika Olmuş Gerçekten...
  • 05-04-2010, 22:28:45
    #8
    Eklenti işlevsel olmuş. Kontrol ayarlarının Türkçe olması da daha iyi olmuş. Eklentinin özelliklerine şöyle bir bakayım dedim fazlası var eksiği yok. Alacak arkadaşlara şimdiden hayırlı olsun.


    Montrey yanlış anlama ama sana tavsiye olarak şunu sunayım hazırladığın eklentiler vBulletin için yararlı eklentiler ama bunları kendi açacağın bir forumda satman ve aynı zamanda destek vermen çok daha güzel olur. R10.net'te satış yapma demiyorum sakın yanlış anlama. Yalnız burda satılan eklentiler bir süre sonra elden ele dolaşmaya başlıyor. Eklentileri siteler üzerine lisanslayarak satış yapman çok daha mantıklı birde en azından öncelikli olarak satın alacaklar için eklentinin bir satış limiti olursa çok daha güzel olur. Çünkü bu her forumda olacaksa yada bir çok forumda o zaman almanın bir anlamı kalmıyor. Bence senin daha profösyonel şekilde eklenti satma zamanın geldi..
  • 05-04-2010, 22:32:45
    #9
    _Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eklenti işlevsel olmuş. Kontrol ayarlarının Türkçe olması da daha iyi olmuş. Eklentinin özelliklerine şöyle bir bakayım dedim fazlası var eksiği yok. Alacak arkadaşlara şimdiden hayırlı olsun.


    Montrey yanlış anlama ama sana tavsiye olarak şunu sunayım hazırladığın eklentiler vBulletin için yararlı eklentiler ama bunları kendi açacağın bir forumda satman ve aynı zamanda destek vermen çok daha güzel olur. R10.net'te satış yapma demiyorum sakın yanlış anlama. Yalnız burda satılan eklentiler bir süre sonra elden ele dolaşmaya başlıyor. Eklentileri siteler üzerine lisanslayarak satış yapman çok daha mantıklı birde en azından öncelikli olarak satın alacaklar için eklentinin bir satış limiti olursa çok daha güzel olur. Çünkü bu her forumda olacaksa yada bir çok forumda o zaman almanın bir anlamı kalmıyor. Bence senin daha profösyonel şekilde eklenti satma zamanın geldi..
    Zaten Lisanslı Eklenti