Eklenti işlevsel olmuş. Kontrol ayarlarının Türkçe olması da daha iyi olmuş. Eklentinin özelliklerine şöyle bir bakayım dedim fazlası var eksiği yok. Alacak arkadaşlara şimdiden hayırlı olsun.


Montrey yanlış anlama ama sana tavsiye olarak şunu sunayım hazırladığın eklentiler vBulletin için yararlı eklentiler ama bunları kendi açacağın bir forumda satman ve aynı zamanda destek vermen çok daha güzel olur. R10.net'te satış yapma demiyorum sakın yanlış anlama. Yalnız burda satılan eklentiler bir süre sonra elden ele dolaşmaya başlıyor. Eklentileri siteler üzerine lisanslayarak satış yapman çok daha mantıklı birde en azından öncelikli olarak satın alacaklar için eklentinin bir satış limiti olursa çok daha güzel olur. Çünkü bu her forumda olacaksa yada bir çok forumda o zaman almanın bir anlamı kalmıyor. Bence senin daha profösyonel şekilde eklenti satma zamanın geldi..