• 04-04-2010, 01:17:30
    #1
    arkadaş yeni kuracağım vb için r10 default tema çok hoşuma gidiyor daha önceden aynısını yapmıştım birşekilde ama şimdi yapamıyorum ne zamandan beri uğraşıyorum yok r10 temasını nerden bulabilirim?
  • 04-04-2010, 01:39:07
    #2
    r10 default tema değil mi :S
  • 04-04-2010, 01:39:53
    #3
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    default tema.
    sadece logo değişik
  • 04-04-2010, 01:47:31
    #4
    tamam default temada bazı klasör tablo renkleri farklı arkadaşlar yani gradient_tcat.gif mesela r10da bu farklı o dosyaları yapamadım ps'den de hiç anlamam bir türlü yapamadım
  • 04-04-2010, 01:53:01
    #5
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    rey_joven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tamam default temada bazı klasör tablo renkleri farklı arkadaşlar yani gradient_tcat.gif mesela r10da bu farklı o dosyaları yapamadım ps'den de hiç anlamam bir türlü yapamadım
    r10 dan çalmayı denedin mi
  • 04-04-2010, 01:56:31
    #6
    staticiation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 dan çalmayı denedin mi
    denedim ama beceremedim daha önceden becermiştim bir şekilde localhosttaydı o format attım gittişimdide beceremedim nasıl çalacağım?
  • 04-04-2010, 02:37:37
    #7
    yok mu arkadaşlar derdime bir çare
  • 04-04-2010, 02:40:42
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Çok bir farklılığı yok, yapabilirsin. Sonuçta standart tema üzerinde düzenlemeler yapılmış.
  • 04-04-2010, 02:47:25
    #9
    TheSecret adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok bir farklılığı yok, yapabilirsin. Sonuçta standart tema üzerinde düzenlemeler yapılmış.
    tamamdır yaptım ) ohh be herkese tşk ediyorum arkadaşlar