R10 Teması Nerden Bulabilirim
10
●1.557
- 04-04-2010, 01:56:31denedim ama beceremedim daha önceden becermiştim bir şekilde localhosttaydı o format attım gittistaticiation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şimdide beceremedim
nasıl çalacağım?
- 04-04-2010, 02:47:25tamamdır yaptımTheSecret adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
) ohh be herkese tşk ediyorum arkadaşlar