staticiation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10 dan çalmayı denedin mi
denedim ama beceremedim daha önceden becermiştim bir şekilde localhosttaydı o format attım gittişimdide beceremedim nasıl çalacağım?