• 12-03-2010, 12:51:11
    #1
    Arkadaşlar forumdan birkaç konu sildim ama konularıb başıkları geri geldi şimdi yine silmeye kalktığımda ekranda şu yazı çıkıyor.
    "Your submission could not be processed because the token has expired."

    Arkadaşlar sorunu çözdüm eğer karşılaşan bir arkadaş daha olursa vbulletin.org 'den bulduğum bir dökümanla çözüme ulaştım.Bu sorunla karşılaşan yeni stil eklesin ama bağımsız düzeliyor.
  • 12-03-2010, 21:53:35
    #2
    Hata hangi php dosyasında ise ona göre aşağıdaki işlemleri yapın

    define('CSRF_PROTECTION', true);
    değiştir

    define('CSRF_PROTECTION', false);
  • 05-03-2014, 14:22:36
    #3
    Bu forumda kendi açtığım konuyu silemiyorum. Ne yapmam lazım?
  • 05-03-2014, 19:53:08
    #4
    macrowebtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu forumda kendi açtığım konuyu silemiyorum. Ne yapmam lazım?
    Yetkin olmadığı için silemezsin
  • 06-03-2014, 15:42:21
    #5
    MertcanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yetkin olmadığı için silemezsin
    Konunun silinmesi için kime danışabilirim peki?
  • 06-03-2014, 15:58:08
    #6
    macrowebtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konunun silinmesi için kime danışabilirim peki?
    Siliyorlar mı bilmem ama Moderator arkadaşlara mesaj veya bir konu açarak ulaşabilirsin sanırım.