Arkadaşlar forumdan birkaç konu sildim ama konularıb başıkları geri geldi şimdi yine silmeye kalktığımda ekranda şu yazı çıkıyor.
"Your submission could not be processed because the token has expired."
Arkadaşlar sorunu çözdüm eğer karşılaşan bir arkadaş daha olursa vbulletin.org 'den bulduğum bir dökümanla çözüme ulaştım.Bu sorunla karşılaşan yeni stil eklesin ama bağımsız düzeliyor.
Konu Silme Sorunu
5
●4.347
- 05-03-2014, 19:53:08Yetkin olmadığı için silemezsinmacrowebtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-03-2014, 15:42:21Konunun silinmesi için kime danışabilirim peki?MertcanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-03-2014, 15:58:08Siliyorlar mı bilmem ama Moderator arkadaşlara mesaj veya bir konu açarak ulaşabilirsin sanırım.macrowebtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle