Arkadaşlar forumdan birkaç konu sildim ama konularıb başıkları geri geldi şimdi yine silmeye kalktığımda ekranda şu yazı çıkıyor.
"Your submission could not be processed because the token has expired."

Arkadaşlar sorunu çözdüm eğer karşılaşan bir arkadaş daha olursa vbulletin.org 'den bulduğum bir dökümanla çözüme ulaştım.Bu sorunla karşılaşan yeni stil eklesin ama bağımsız düzeliyor.