• 12-02-2010, 02:06:50
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba Üye resmi yüklerken böyle hata veriyor;

    Warning: tempnam() [function.tempnam]: open_basedir restriction in effect. File() is not within the allowed path(s): (/home/gr:/usr/lib/php:/usr/php4/lib/php:/usr/local/lib/php:/usr/local/php4/lib/php:/tmp) in [path]/includes/class_dm_userpic.php on line 204

    Warning: fopen() [function.fopen]: Filename cannot be empty in [path]/includes/class_image.php on line 333


    nasil giderebilirim bu hatayi?
  • 12-02-2010, 10:07:00
    #2
    Safe mod off yap.aVatar klasorunun yazma izinlerini tekrar düzenle birde öyle dene.
  • 13-02-2010, 00:56:29
    #3
    alper069 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Safe mod off yap.aVatar klasorunun yazma izinlerini tekrar düzenle birde öyle dene.
    nerden safe mod off yapim? ayrica 755 dogru degilmi yazma izni.


    bi hata daha fark ettim , gönderdigim özel mesaj kayit etmiyor. gönderiyor ama Gönderilen Özel Mesajlar hep 0 gözüküyor. panelden aktif edilmesi gerekiyor. ben bunun otomatik aktif edilmesini istiyorum. nasil yapabilirim ?
  • 13-02-2010, 00:58:33
    #4
    customavatar izni 777 olmalı öyle bir deneyin.
  • 13-02-2010, 01:18:56
    #5
    ayni hata devam ediyor hala. chmod izni ile alakali olacagini sanmiyorum pek. bilgisi olan yokmu ?
  • 13-02-2010, 01:20:00
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Safemod ile alaklı bir durum. Safemod açık sanırım onu kapatması gerek hosting sahibi kişi.
  • 14-02-2010, 00:26:50
    #7
    Safemod kapatmiyor hosting sahibi. günvelik sebebi icin. onlarda barinan baska forumlar var onlarda sorunsuz calisiyor avatar yükleme olayi. bi bende yukardaki hatayi veriyor.