alper069 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Safe mod off yap.aVatar klasorunun yazma izinlerini tekrar düzenle birde öyle dene.
nerden safe mod off yapim? ayrica 755 dogru degilmi yazma izni.


bi hata daha fark ettim , gönderdigim özel mesaj kayit etmiyor. gönderiyor ama Gönderilen Özel Mesajlar hep 0 gözüküyor. panelden aktif edilmesi gerekiyor. ben bunun otomatik aktif edilmesini istiyorum. nasil yapabilirim ?