• 24-05-2007, 10:14:46
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    Test amaçlı localhosta kurulmuş vb'nin mail fonksiyonundan yararlanamıyorum. Mail fonksiyonunu kullanabilmenin bir yolu var mı ?
  • 24-05-2007, 10:22:59
    #2
    sunucuoptimizasyon.com
    yararlanabilmen için pcinde mail server olmalı
  • 24-05-2007, 10:30:05
    #3
    localdemail gitmez hosta at
  • 24-05-2007, 10:35:20
    #4
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı:
    yararlanabilmen için pcinde mail server olmalı
    Önerebileceğiniz bir mail server yazılımı var mı ?
  • 24-05-2007, 16:09:51
    #5
    mail server kurup SMTP ile deneyebilir veya mail() ile göndermek için:

    fake sendmail for windows
    sendmail

    SendMail for Windows
    SendMail for Windows Home Page
  • 25-05-2007, 01:58:28
    #6
    Arkadaşlar Merak Mail Server'in 30 günlük deneme sürümünü kullanmak istiyorum. Kurulumunu bilenler anlatırlarsa sevinirim...