Konu
Localhost'a kurulu sistemde mail kullanımı
24-05-2007, 10:14:46
#1
Vito Andolini
Merhaba arkadaşlar,
Test amaçlı localhosta kurulmuş vb'nin mail fonksiyonundan yararlanamıyorum. Mail fonksiyonunu kullanabilmenin bir yolu var mı ?