Merhaba arkadaşlar,
Test amaçlı localhosta kurulmuş vb'nin mail fonksiyonundan yararlanamıyorum. Mail fonksiyonunu kullanabilmenin bir yolu var mı ?
Localhost'a kurulu sistemde mail kullanımı
5
●1.108
- 24-05-2007, 10:14:46
- 24-05-2007, 10:22:59yararlanabilmen için pcinde mail server olmalı
- 24-05-2007, 10:35:20Önerebileceğiniz bir mail server yazılımı var mı ?Elazığlı168 adlı üyeden alıntı:
- 24-05-2007, 16:09:51mail server kurup SMTP ile deneyebilir veya mail() ile göndermek için:
fake sendmail for windows
sendmail
SendMail for Windows
SendMail for Windows Home Page - 25-05-2007, 01:58:28Arkadaşlar Merak Mail Server'in 30 günlük deneme sürümünü kullanmak istiyorum. Kurulumunu bilenler anlatırlarsa sevinirim...