• 22-01-2010, 00:42:38
    #1
    bu iki tane eklentiyi nasıl yapabilirim biri postbit_legacy kodlarını buldum komple silip kopyalıyorum ama gene aynısı duruo bi ayarımı var veya çalışan bi postbit varsa bide soldaki eklenti olan varsa verebilirmi

  • 22-01-2010, 01:00:22
    #2
    Postbit kodlarını kopyalamanız yetmez cinsiyet ve tesekkur eklentilerini kurmalısın.Eklentılerı googlede arama yaparak bulabilirsin..

    http://www.google.com.tr/#hl=tr&sour...dd9878505f83ef
  • 22-01-2010, 17:51:37
    #3
    aga sol tarafın hiçbiri çıkmıo
  • 22-01-2010, 19:15:14
    #4
    kodları buraya eklersen yardımcı olalım.
  • 22-01-2010, 23:19:12
    #5
    kullandıgın temanın şablonuyla degiştiriyorsunuz dimi ? dalgınlkdan default temanın postbit_legacy şablonunu degiştiriyor olabilirsiniz
  • 23-01-2010, 00:11:47
    #6
    1.Kodları Düzenli Birleştirirseniz Sorun Çıkmaz
    2.Rockco'nun dediği gibi default'u değiştiriyor olabilirsin dikkat et.
    Kodları Verirseniz Daha Ayrıntılı Yardımcı Olabiliriz.
  • 23-01-2010, 18:15:23
    #7
    https://www.r10.net/vbulletin/546881-...legacy-si.html

    burdakilerin hepsni yaptım ama olmadı

    bu eklentiden vazgeçicem artık resimdeki diger eklenti hakkında bilgisi olan varmı
  • 23-01-2010, 18:31:37
    #8
    arkadaşlar saqolun biçim ve dil ayarlarında

    Mesajlar eski vBulletin 2 sürümdeki gibi gösterilsinmi?

    bu seçenegi evet yapmam gerkiomuş onu yaptım düzeldi diger eklenti hakkında bilgisi olan verse saglsun şimdiden