bu eklenti elinde olan varmı
7
●352
- 22-01-2010, 01:00:22Postbit kodlarını kopyalamanız yetmez cinsiyet ve tesekkur eklentilerini kurmalısın.Eklentılerı googlede arama yaparak bulabilirsin..
http://www.google.com.tr/#hl=tr&sour...dd9878505f83ef - 23-01-2010, 18:15:23https://www.r10.net/vbulletin/546881-...legacy-si.html
burdakilerin hepsni yaptım ama olmadı
bu eklentiden vazgeçicem artık resimdeki diger eklenti hakkında bilgisi olan varmı