arkadaşlar saqolun biçim ve dil ayarlarında

Mesajlar eski vBulletin 2 sürümdeki gibi gösterilsinmi?

bu seçenegi evet yapmam gerkiomuş onu yaptım düzeldi diger eklenti hakkında bilgisi olan verse saglsun şimdiden