Eğer daha önce verildiyse Admin lerden konuyu taşımasını rica ediyorum
sorunum ise şu bende vb 3.8.4 kurulu oysa vb 4.0 gecmek istiyorum forum null sıfır db hazırlıyorum vb 4 kuruyorum sonrada elımdekı db entegre ediyorum konular ve üyeler gelıyor ama vb 4 değilde vb 3 gibi oluyor ayrıca karman çorman bir şekilde karşıma çıkıyor sadece üyeleri ve forum konularından bir şey kayıp etmeden nasıl vb 4 gecebilirim
Db Taşıma sorunu Yaşıyorum
9
●485
- 16-12-2009, 17:26:31mysqldumper kur sadece almak istediğin tabloarı al oyle dene

örnek : user tablosunu al sadece üyeleri 4'dün üzerine kur - 16-12-2009, 17:31:07Yapıları incelemedim ama sütunlarda farklılık olabileceğini düşünüyorum, o yüzden bu yöntem pek sağlıklı değil geldi ama incelemek lazım. Arkadaşın dediği gibi en iyisi upgrade etmekfarketmezxxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-12-2009, 19:46:06Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.http://www.leem10.com/makaleler/2911...cozumleri.htmlDjGokmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnceleyin hocam.
