• 15-12-2009, 23:36:09
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Eğer daha önce verildiyse Admin lerden konuyu taşımasını rica ediyorum
    sorunum ise şu bende vb 3.8.4 kurulu oysa vb 4.0 gecmek istiyorum forum null sıfır db hazırlıyorum vb 4 kuruyorum sonrada elımdekı db entegre ediyorum konular ve üyeler gelıyor ama vb 4 değilde vb 3 gibi oluyor ayrıca karman çorman bir şekilde karşıma çıkıyor sadece üyeleri ve forum konularından bir şey kayıp etmeden nasıl vb 4 gecebilirim
  • 16-12-2009, 02:45:45
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşım eğer hali hazırda kurulu ve çalışan bir 3.8.4 varsa yeniden 4.0 kurmak yerine çalışan 3.8.4'ün yedeğini alıp upgrade yapman gerekir, istersen yardımcı olabilirim.
  • 16-12-2009, 12:58:54
    #3
    Üyeliği durduruldu
    upgrade yapıncada hata veriyor konular birbirine giriyor yani her yolu denedim puluginleri ıptal ediyorum yine olmuyor
  • 16-12-2009, 17:26:31
    #4
    mysqldumper kur sadece almak istediğin tabloarı al oyle dene

    örnek : user tablosunu al sadece üyeleri 4'dün üzerine kur
  • 16-12-2009, 17:31:07
    #5
    farketmezxxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mysqldumper kur sadece almak istediğin tabloarı al oyle dene ;)

    örnek : user tablosunu al sadece üyeleri 4'dün üzerine kur
    Yapıları incelemedim ama sütunlarda farklılık olabileceğini düşünüyorum, o yüzden bu yöntem pek sağlıklı değil geldi ama incelemek lazım. Arkadaşın dediği gibi en iyisi upgrade etmek
  • 16-12-2009, 18:00:19
    #6
    vb3 ile vb4 tasarımı tamamen değişik onun için upgradeden önce temayı orj. ayarlarına alın. karışıklık olmaz o zaman
  • 17-12-2009, 16:40:28
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    vb3 ile vb4 tasarımı tamamen değişik onun için upgradeden önce temayı orj. ayarlarına alın. karışıklık olmaz o zaman
    Tüm söylenenleri denedim bir tek bu kaldı birde bunu deneyim bakim nasıl olucak olursa burda paylaşırım
  • 17-12-2009, 19:41:41
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Yok beyler olmuyor upgrade edince tüm konular ve üyeler geliyor fakat bu seferde tama beyaz bir sayfa cıkıyor yani tema yok baçka bir tema kuruyorum oda olmuyor şuna bir çare yokmu ?
  • 17-12-2009, 19:46:06
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    DjGokmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok beyler olmuyor upgrade edince tüm konular ve üyeler geliyor fakat bu seferde tama beyaz bir sayfa cıkıyor yani tema yok baçka bir tema kuruyorum oda olmuyor şuna bir çare yokmu ?
    http://www.leem10.com/makaleler/2911...cozumleri.html

    İnceleyin hocam.