Eğer daha önce verildiyse Admin lerden konuyu taşımasını rica ediyorum
sorunum ise şu bende vb 3.8.4 kurulu oysa vb 4.0 gecmek istiyorum forum null sıfır db hazırlıyorum vb 4 kuruyorum sonrada elımdekı db entegre ediyorum konular ve üyeler gelıyor ama vb 4 değilde vb 3 gibi oluyor ayrıca karman çorman bir şekilde karşıma çıkıyor sadece üyeleri ve forum konularından bir şey kayıp etmeden nasıl vb 4 gecebilirim