• 13-12-2009, 11:02:29
    #1
    Bunu uyguladığınızda imza basit çerçeve içerisine alınmış olacak

    Postbit_Legacy de Bu kodu bulun


    __________________<br />
                    $post[signature]
    Bununla değiştirin

    <fieldset class="fieldset"><legend>Üyenin İmzası</legend>
                    $post[signature]</fieldset>

    Bunu uyguladığınızda imzayı mesajdan ayıran çizgi yerine * işareti gelecek


    Postbit_Legacy de Bu kodu bulun


    __________________<br />
                    $post[signature]
    Bununla değiştirin


    ************************<br />
                    $post[signature]


    Bunu uyguladığınızda imzayı mesajdan ayıran çizgi yerine koymak istediğiniz gif gelecek

    Postbit_Legacy de Bu kodu bulun


    __________________<br />
                    $post[signature]
    Bununla değiştirin

    <img src="http://www.akvanusya.com/uyari.gif" border="0" alt=""><br />
                    $post[signature]
    Hem gifli hem çerçeveli olsun diyorsanız:

    Postbit_Legacy de Bu kodu bulun


    <div>__________________<br />
                    $post[signature]
    Bununla değiştirin

    <br/><br/><br/>
                <div><img src="http://www.akvanusya.com/uyari.gif" border="0" alt="">
            <fieldset class="fieldset"><legend>Üyenin İmzası</legend>
                    $post[signature]</fieldset>

    Bunu uyguladığınızda imza kategoriliymiş gibi çerçeve içerisine alınmış olacak

    Postbit_Legacy de Bu kodu bulun


    <div>__________________<br />
                    $post[signature]
    Bununla değiştirin

    <table class="tborder" cellpadding="$stylevar[cellpadding]" cellspacing="$stylevar[cellspacing]" border="0" width="100%">
    <tr>
    <td class="thead" align="center" width="100%">$vbphrase[signature]</td>
    </tr>
    <tr>
    <td class="alt1" title="$vbphrase[signature]" align="center" width="100%">
    <p align="center">$post[signature]</td>
    </tr>
    </table>
    </div>



    NOT:Gif konulan imzalardaki resimler site adresimde olan resimdir..Bu şekilde kullanabileceğiniz gibi,dilerseniz kendi sisteminize gifi atarak yolunu değiştirerek kullanabilirsiniz..

    Saygılar..
  • 13-12-2009, 11:07:13
    #2
    teşekkürler
  • 13-12-2009, 11:19:39
    #3
    Keşke Bir SS Çekip Koysaydın
  • 13-12-2009, 11:40:36
    #4
    Hocam hepsini aynı anda siteme koymadım..tek tek denedim ve enson gifle mesaj hanesini ayırıp basit çerçeve ile olanını kullanmaya karar verdim..