Konu
İmza bölümüne basit bir kaç edit yaptım
13-12-2009, 11:40:36
#4
akvanusya
Hocam hepsini aynı anda siteme koymadım..tek tek denedim ve enson gifle mesaj hanesini ayırıp basit çerçeve ile olanını kullanmaya karar verdim..