• 10-12-2009, 16:57:39
    #1
    selam arkadaşlar aradım ama hata verdi şuan soracağım soru

    r10daki adtech reklamı gibi konu altında bir adet 728*90 bannerım var

    bunun birde son mesajdan sonra çıkmasını istiyorum

    kodları buldum ekledim ama şöyle oluyor

    normal konu açınca yani konuda hiç mesaj olmayınca alt alta çıkıyor aynı bannerdan 2 tane bir mesaj gelince o mesajın altına gidiyor normale dönüyor

    konu açtığımda normal 1 tane gözükmesini istiyorum

    nasıl bir kod eklemeliyim
  • 12-12-2009, 23:36:28
    #2
    yokmu yardım edecek
  • 13-12-2009, 00:39:42
    #3
    banada lazım ?
  • 18-12-2009, 16:16:07
    #4
    arkadaşlar cevap verecek yokmu