selam arkadaşlar aradım ama hata verdi şuan soracağım soru
r10daki adtech reklamı gibi konu altında bir adet 728*90 bannerım var
bunun birde son mesajdan sonra çıkmasını istiyorum
kodları buldum ekledim ama şöyle oluyor
normal konu açınca yani konuda hiç mesaj olmayınca alt alta çıkıyor aynı bannerdan 2 tane bir mesaj gelince o mesajın altına gidiyor normale dönüyor
konu açtığımda normal 1 tane gözükmesini istiyorum
nasıl bir kod eklemeliyim