selam arkadaşlar aradım ama hata verdi şuan soracağım soru

r10daki adtech reklamı gibi konu altında bir adet 728*90 bannerım var

bunun birde son mesajdan sonra çıkmasını istiyorum

kodları buldum ekledim ama şöyle oluyor

normal konu açınca yani konuda hiç mesaj olmayınca alt alta çıkıyor aynı bannerdan 2 tane bir mesaj gelince o mesajın altına gidiyor normale dönüyor

konu açtığımda normal 1 tane gözükmesini istiyorum

nasıl bir kod eklemeliyim