selam
vbulletin mesela ben 4 boyutunda verdana mor yazmak istiyorum bunu otomatik yapma sistemi varmıdır her konuda editlemek yerine
varsa bilen varmıdır nasıl yapılıyor üyelere olmasada sadece yetkililere
sürekli aynı font
1
●299
1
●299